Masz pytanie?
Masz pytanie?
Pytania i zamówienia przez telefon lub mail
22 828 28 18
kontakt@emobilne.pl    Piotr Arek
SprawdŸ nas na Facebook'u
Poprzedni newsNastępny news
Wraca "Gwarancja Zero Problemu" Toshiby.

Od dzisiaj, 16 kwietnia uruchomiona została kolejna edycji promocji Gwarancja Zero Problemu.

Gwarancja Zero Problemu to unikalny w branży projekt, który sprawdził się już na wielu europejskich rynkach. Ubiegłoroczna edycja okazała się wielkim sukcesem także w Polsce. Aktualna wersja promocji jest jeszcze bardziej korzystna dla konsumentów. Obejmuje bowiem, oprócz laptopów, również wszystkie tablety i telewizory Toshiba, zakupione pomiędzy 16 kwietnia a 30 września tego roku.

W ramach rocznej Gwarancji Zero Problemu Toshiba oferuje swoim konsumentom bezpłatną pomoc w następujących sytuacjach: 

  • PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
  • KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
  • UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane. (z wyłączeniem telewizorów.


Jedynym warunkiem udziału w promocji jest zarejestrowanie zakupionego w trakcie jej trwania produktu na stronie www.toshiba.pl w ciągu 14 dni od daty zakupu. Rejestracja Gwarancji Zero Problemu obejmuje standardową gwarancję Toshiba. Dowód zakupu produktu należy zachować do weryfikacji w razie potrzeby skorzystania z gwarancji. Szczegółowe informacje na temat promocji, jej regulamin, w tym zasady rejestracji oraz procedury składania roszczeń są dostępne na stronie.

Gwarancję Zero Problemu należy rejestrować na tej stronie:
https://eemea.computers.toshiba-europe.com/nmwg/default.aspx?lng=PL