Masz pytanie?
Masz pytanie?
Pytania i zamówienia przez telefon lub mail
801 011 055 | 22 892 91 60
kontakt@emobilne.pl    Piotr Arek
SprawdŸ nas na Facebook'u
Regulamin sklepu

Sklep internetowy eMobilne.pl jest własnością firmy HENWAR z siedzibą przy ulicy Perzyńskiego 20, 01-883 Warszawa, nr NIP: 527-015-48-85, REGON: 002185707, zarejestrowanej przez Prezydenta m. st. Warszawy w EDG pod numerem 311570 zwaną dalej sprzedającym.

Adres korespondencyjny:
HENWAR ul. Perzyńskiego 20, 01-883 Warszawa.
Telefon: (22) 892 91 60, Faks: (22) 828 94 22
 
§1
Informacje ogólne

1. Wszystkie ceny podane w sklepie eMobilne.pl zawierają podatek VAT (ceny brutto).
2. Oferta ważna jest wyłącznie na terenie Polski.
3. Ceny widoczne na stronach sklepu eMobilne.pl zawierają 2% rabat udzielany przy płatnościach gotówką, przedpłatą na konto i ratach. Rabat nie jest udzielany przy płatności kartą płatniczą w salonie.
4. O ile w opisie produktu nie zostało zaznaczone inaczej, wszystkie produkty sprzedawane przez sklep eMobilne.pl są fabrycznie nowe, pochodzą z oficjalnych, legalnych kanałów dystrybucyjnych i objęte są pełną gwarancją producentów na terenie Polski.
5. Zdjęcia umieszczane w sklepie eMobilne.pl są jedynie materiałem poglądowym i nie muszą prezentować faktycznego wyglądu produktów.
6. Ceny widoczne na stronach sklepu eMobilne.pl nie są ofertą w rozumiemu Kodeksu Cywilnego.
7. Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej i są ubezpieczone na cały czas transportu.

§2
Zasady zamawiania i realizacji zamówień

1. Składanie zamówień możliwe jest przez 24 godziny na dobę przez cały rok.
2. Zamówienia weryfikowane są wg kolejności ich złożenia.
3. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji udzielona przez obsługę sklepu eMobilne.pl poprzez pocztę e-mail, na podstawie akceptowalnej przez obie strony oferty, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.
4. Złożenie zamówienia na stronie eMobilne.pl nie jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
5. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzania wybranych zamówień. Brak kontaktu telefonicznego z Kupującym przez 2 dni będzie podstawą do nieprzyjęcia zamówienia do realizacji.
6. Informacje dotyczące dostępności produktów prezentowane na stronach sklepu eMobilne.pl są odzwierciedleniem danych magazynowych własnych jak i dostawców.
7. Zastrzegamy sobie możliwość odrzucenia zamówienia z ważnych powodów ekonomicznych, technicznych oraz wynikających z braku towaru w magazynach dostawców.
8. Kupujący zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia prawidłowego adresu e-mail, na który będą dostarczane informacje o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
9. Zmiany cen w sklepie internetowym eMobilne.pl nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji przez obsługę sklepu przed wprowadzeniem zmian cenowych.
10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów. W przypadku wycofania produktu po złożeniu zamówienia, sprzedający poinformuje Kupującego o tym fakcie.
11. Do każdego zamówienia wystawiane są dokumenty potwierdzające zakup (faktura VAT lub paragon) i dostarczane razem z przesyłką.
12. Kupującym w sklepie eMobilne.pl może być tylko osoba pełnoletnia lub jednostka organizacyjna mająca zdolność do czynności prawnych.

§3
Warunki odbiorów, wysyłki i płatności

1. Zamówione produkty można odebrać w salonie przy ulicy Perzyńskiego 20 w Warszawie.
2. Warunkiem odbioru towaru jest złożenie zamówienia na stronie sklepu eMobilne.pl oraz otrzymanie informacji systemowej, że towar jest przygotowany do odbioru.
3. W sklepie przy ulicy Perzyńskiego 20 w Warszawie następuje wyłącznie wydanie z magazynu. Testowanie i poznawanie produktu odbywa się poza lokalem.
4. Odbiór osobisty w sklepie przy ulicy Perzyńskiego 20 w Warszawie w żaden sposób nie ogranicza prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
5. Produkty przygotowane w salonie do osobistego odbioru, będą oczekiwały na Kupującego przez okres 48 godzin od momentu przygotowania ich do wydania (odpowiedni status zamówienia). Po tym okresie pracownik sklepu podejmie 2 próby kontaktu. Jeśli nie przyniosą one żadnego skutku, towar zostanie zwolniony, a zamówienie anulowane.
6. W przypadku wysyłki zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
7. Do wszystkich zamówień doliczane są koszty spedycji. Dostawa powinna nastąpić w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wysłania z magazynu sklepu internetowego eMobilne.pl.
8. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone na pełną wartość.
9. Akceptowanymi formami płatności są:

pobranie gotówki przy dostawie kurierem.
gotówka w salonie podczas odbioru osobistego.
przelew przed dostawą na rachunek bankowy prowadzony przez BRE BANK. Numer konta zostanie podany w e-mailu po złożeniu zamówienia i przyjęciu go do realizacji przez pracownika sklepu.
system ratalny - Credit Agricole Bank Polska (dostępny na terenie całej Polski)

10. W przypadku zamówień o znacznej wartości, sklep internetowy eMobilne.pl może poprosić o wpłacenie zadatku.
11. W przypadku wyboru pobrania u kuriera jako formy płatności, doliczane są dodatkowe koszty w wysokości 5 zł.
12. Termin realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni od momentu potwierdzenia zamówienia, a w przypadku przelewu przed dostawą od momentu odnotowania wpłaty na koncie bankowym.
13. Termin realizacji może ulec wydłużeniu o 1 - 3 dni w przypadku wybrania płatności ratalnej.
14. Przy każdym produkcie na stronie sklepu internetowego eMobilne.pl podawany jest wyłącznie orientacyjny czas realizacji zamówienia.
15. Zastrzegamy sobie możliwość wystąpienia opóźnień w realizacji zamówień z winy innych podmiotów.
16. Termin realizacji rozumiany jest jako czas potrzebny na przygotowanie towaru do wydania kurierowi w przypadku wysyłki lub Kupującemu przy bezpośrednim odbiorze w salonie.
17. W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
18. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Kupującemu przysługuje prawo rezygnacji z zamówienia.
19. W przypadku zamawiania produktu oznaczonego na indywidualne zamówienie sklep internetowy eMobilne.pl może poprosić o przedpłatę całości lub części ceny.

§4
Gwarancje, reklamacje i zwroty produktów

1. Naprawy gwarancyjne wykonywane są wyłącznie w autoryzowanych punktach serwisowych, które mają podpisane stosowne umowy z producentami. Listy punktów serwisowych wraz z warunkami gwarancji są zamieszczone na dokumencie gwarancyjnym.
2. W przypadku wykrycia wad, Kupujący powinien bezzwłocznie skontaktować się z autoryzowanym serwisem producenta lub złożyć reklamację elektroniczną w sklepie internetowym eMobilne.pl po zalogowaniu się na swoim koncie klienckim. W przypadku przyjęcia reklamacji przez sklep eMobilne.pl, zgłoszenie ważne będzie przez 5 dni. Znaczy to, że w ciągu 5 dni reklamowany produkt powinien trafić do serwisu eMobilne.pl.
3. Przesyłki z wadliwymi produktami, którym nie został nadany numer RMA w systemie serwisowym nie będą przyjmowane.
4. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący-Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
5. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają produkty objęte ochroną praw autorskich, których oryginalne opakowanie zostało przez Kupującego usunięte.
6. W celu skorzystania z prawa zwrotu Kupujący-Konsument zobowiązany jest w ciągu 10 dni od momentu odbioru przesyłki wysłać na adres sklepu internetowego eMobilne.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Decyduje data stempla pocztowego.
7. Wzór oświadczenia jest przekazywany Kupującemy wraz z towarem.
8. Towar należy odesłać niezwłocznie na własny koszt na adres: HENWAR, ul. Perzyńskiego 20, 01-883 Warszawa
9. Sklep eMobilne.pl po otrzymaniu przesyłki dokona niezwłocznie sprawdzenia produktu i jeżeli towar spełnia ww. wymagania następuje zwrot właściwej kwoty na konto Kupującego. Zwrot właściwej kwoty nastąpi maksymalnie w ciągu 7 dni.
10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

§5
Postanowienia końcowe

1. Firma HENWAR, właściciel sklepu internetowego eMobilne.pl zobowiązuje się do zachowania danych osobowych wyłącznie dla siebie. Nie będą one wykorzystywane w celach reklamowych i innych, które mogłyby naruszać prawa Kupującego. Każdy Kupujący posiada możliwość wglądu do własnych danych, ich modyfikacji oraz usunięcia z bazy.
2. W przypadku wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod numerem infolinii (22) 892 91 60 w godzinach pracy sklepu lub e-mailem, korzystając z formularza kontaktowego umieszczonego na stronach sklepu internetowego eMobilne.pl.